Partnerstvím zlínské konference
podpoříme region

Třicítka špičkových manažerů v čele s generálem Petrem Pavlem a ekonomem Radkem Špicarem stráví dvoudenní pobyt ve Zlíně. Čtyřem stovkám byznysmenů prozradí svůj klíč k úspěchu. Zazní osobní příběhy i zkušenosti nejlepších. Konference FENOMÉN se koná 24. března, generálním partnerem akce je zlínská společnost SPUR.

Byznys konference FENOMÉN je určena pro management, personalisty, procesní i projektové inženýry, výrobní a technické specialisty a pracovníky IT. Třetím rokem přitahuje pozornost nejúspěšnějších firem a podnikatelů z regionu i napříč republikou.

Generální ředitel společnosti SPUR Tomáš Dudák se konference účastní od samého začátku. Letos se výrobce plastů rozhodl FENOMÉN podpořit nemalou částkou také finančně. „Je to pro nás pocta,“ uvádí ředitel. „Jsem rád, že se povedlo organizátorům přitáhnout do Zlína zajímavé lidi z různých oborů. Za mě je to hezký projekt v rámci regionu a cítím, že je mou povinností se jej jakýmkoliv způsobem zúčastnit.“

Důvodů, proč organizátoři oslovili právě SPUR, je hned několik. „Generální partner by měl jít příkladem. SPUR je firma velmi úspěšná, která se nebrání inovacím a diverzifikuje své portfolio podle aktuálních potřeb. Obrovským tempem roste a nezapomíná přitom na své lidi, ani na region,“ vyzdvihuje jednatelka vzdělávací agentury CE-PA Vlaďka Snášel Lukašíková.

Společnost SPUR už několikrát prokázala, že jí osud regionu není lhostejný. V době největší krize související s onemocněním covid-19 rozdala 400 tisíc kusů respirátorů zdarma. Pravidelně podporuje celou řadu nadací, charitativních projektů i kulturních akcí.

Podtitulem letošního ročníku konference je Flexibilita a její DNA. Co je důvodem toho, že je SPUR tak flexibilní? „Rozhodovací procesy jsou u nás velmi rychlé. Když se rozhodneme, že postavíme halu, dokážeme učinit rozhodnutí, objednávku i zadání do dvou dnů,“ zmiňuje ředitel SPURu Tomáš Dudák. Tohle byl případ výroby respirátorů nebo projektu Better Shelter, který umožňuje uprchlíkům v krizových centrech na celém světě důstojně přežívat v modulárních domcích.

Generální partner bude mít ve smart zóně na FENOMÉNu také svůj stánek. Prezentovat se na něm chce jako zaměstnavatel první volby. „Svým lidem nabízíme jistotu, zázemí a prostor, kde se budou cítit dobře. Kdo něco skutečně dělá, dělá i chyby,“ říká šéf firmy, která se snaží pomáhat zaměstnancům i individuálně. Ať už finančně nebo v případě zdravotních potíží. Firma nabízí nadstandardní platové ohodnocení, jednoznačnou cenu za hodinu práce i možnost přesčasů, které nikdy nepřikazuje. Své lidi podporuje i v mimopracovních aktivitách. Aktuálně chystá ve svých prostorách výstavu umělecky nadaného kolegy.

Konference FENOMÉN je jediná svého druhu v ČR. Nabízí program současně na čtyřech stage (Business, HR, Digi, Indrustry). Speakři zvučných jmen ve Zlíně napoví, jak správně digitalizovat a být flexibilní. Akce se uskuteční v prostorách Univerzity T. Bati ve Zlíně ve Štefánikově ulici. Přednášky řečníků bude možné sledovat prezenčně i online. Hlavním partnerem konference je společnost Autocont, zlatými partnery Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně a Česká spořitelna.

Garanty a patrony jednotlivých stage jsou Digital First Marketing Group, společnost Flecto, Svaz průmyslu a dopravy ČR, Krajská hospodářská komora Zlínského kraje a Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR. Podporovateli akce jsou Plastikářský klastr, Moravský letecký klastr, Grafton Recruitment, Okresní hospodářská komora Olomouc. Mediálními partnery akce jsou Český rozhlas Zlín, Magazín Patriot, Televize TVS, KomoraPlus, T+T Technika a trh, StreamTech.TV,  POSITIV Buiness & Style, Reportáže z průmyslu, Byzmag, Evolve, OneIndustry, Edumenu, Strojírenství.cz. Focuson.cz, Firemní vzdělávání, SoftLi.

https://www.fenomen40.cz/plastikarsky-spur-jde-prikladem…/